Często zadawane pytania

  • Darmowa dostawa za pomocą firmy kurierskiej przy zamówieniach powyżej 949 zl. Przy zamówieniach o wartości do 949 zl dostawa kurierem wynosi 69 zl.
  • Zamówiony produkt doręczamy za pomocą firmy kurierskiej DHL
  • Towar zostanie dostarczony w przeciągu od 3 do 5 dni roboczych od momentu wysłania przesyłki.
  • Po wysłaniu przesyłki, otrzymasz wiadomość e-mail wraz z linkiem do śledzenia Twojego zamówienia, który będzie zawierać również dodatkowe informacje. Stan Twojego zamówienia możesz sprawdzić tutaj: https://www.dhlparcel.pl/pl/dla-ciebie.html
  • Podczas odbioru przesyłki, prosimy o skontrolowanie stanu opakowania towaru. W przypadku jakichkolwiek uszkodzeń odmów przyjęcia przesyłki i poinformuj nas o tym w celu uzgodnienia kolejnej procedury.

•    Najczęściej wybierany i najbardziej ulubiony sposób płatności naszych klientów. Za zamówienie zapłacisz kurierowi przy odbiorze gotówką lub kartą płatniczą.

  • Po otrzymaniu Twojego zamówienia, wyślemy Ci numer konta bankowego i symbol zmienny. Opłacisz zamówienie z góry, wykonasz przelew na nasz rachunek bankowy, po otrzymaniu płatności dostarczymy towar tak szybko, jak to możliwe.
  • Po wytworzeniu zamówienia, zostaniesz przekierowany do bezpiecznej bramki płatności Trustpay, gdzie uzupełnisz wymagane dane osobowe.  Po pomyślnym autoryzowaniu płatności wyślemy towar w najkrtótszym, możliwym czasie.
  • Ppomimo tego, że nie zdarza się to często masz prawo zwrócić towar w przeciągu 30 dni od momentu jego zakupu. Jeżeli zdecydujesz się zwrócić do nas towar, prosimy poinformuj nas o tym za pośrednictwem poczty elektronicznej, wysyłając wiadomość e-mail wraz z numerem zamówienia i wnioskiem do zwrotu towaru, prześlij to na nasz adres – info@therese.pl Nasz pracownik będzie się z Tobą kontaktował i ustalicie razem kolejne procedury postępowania. W przypadku zwrotu towaru, zwrócimy pieniądze najszybciej jak to będzie możliwe, może to potrwać najdłużej do 14 dni od momentu zwrotu zamówienia.
  • Jeśli przypadkowo którykolwiek z tych produktów otrzymasz uszkodzony, prosimy o jak najszybszy kontakt z nami poprzez e-mail na adres info@therese.pl , podaj numer zamówienia, opis uszkodzenia i najlepiej dołącz zdjęcia uszkodzeń.Następnie nasz pracownik będzie się z Tobą kontaktować w celu uzgodnienia dalszych szcegółów postępowania. Części zamienne lub nowy produkt wysyłamy następnego dnia po otrzymaniu reklamacji, wszystko po to aby uzyskać jak największe zadowolenie naszych klientów.
  • Jeśli podczas odbierania zamówienia zauważysz, że opakowanie lub sam produkt jest uszkodzony, prosimy powiadom o tym kuriera. Najlepiej spisz razem z kurierem protokół reklamacji i udokumentuj całe wydarzenie. Jeśli nie jest to możliwe, prosimy o kontakt z naszym zespołem przez e-mail na adres info@therese.pl, wyślemy ci produkt zamienny i zajmiemy się uszkodzonym towarem.
  • Jeśli perfumy są stale narażone na światło dzienne i temperatury powyżej około 20 ° C, perfumy wytrzymają 2 lata. Jeśli perfumy zmienią kolor, głównie na ciemniejszy odcień, a zapach zrobi się kwasńy lub żywicowy, można przypuszczać, że perfumy są już stare i nieodpowiednie do dalszego użycia.
  • W magazynie - Jeśli towar ma status ,,w magazynie“ oznacza to, że mamy go fizycznie na magazynie, w przeciągu 3 do 5 dni roboczych zostanie do Ciebie dostarczony.
  • Na zamówienie - Jeśli towar ma status ,, Na zamówienie‘‘ oznacza to, że towar wkrótce zostanie zmagazynowany i w przeciągu maksymalnie dwóch tygodni zostanie do Ciebie dostarczony. Staramy się jednak aby czas ten był najkrótszy jak tylko to możliwe :)
  • Wyprzedany - Jeśli towar ma status ,,Wyprzedane‘‘ oznacza to, że w najbliższym czasie nie jesteśmy w stanie udostępnić danego produktu na sprzedaż, ale pracujemy ze wszystkich sił, nad przywróceniem go do naszej oferty.
  • Nieustannie pracujemy nad rozszerzeniem oferty a jednocześnie nad zachowaniem produktów w naszej ofercie, nawet jeśli niektóre produkty szybciej się wyprzedają lub czas ich produkcji jest dłuższy. Z tego właśnie powodu produkty, które są wyprzedane, ale w najbliższym czasie będzie możliwy ich zakup, nie są udostępniane na sprzedaż abyśmy Cię nie zniechęcili długim czekaniem.

Zgodnie z postanowieniami § 12 ust. 1 nr. 108/2000 Z.z. w sprawie ochrony konsumenta w przypadku sprzedaży door to door i sprzedaży wysyłkowej z późniejszymi zmianami, konsument ma prawo odstąpić od umowy w terminie 90 dni roboczych od odbioru towaru bez podawania przyczyny. Jeżeli konsument skorzysta z prawa do odstąpienia od umowy w określonym terminie, przyjmuje do wiadomości, że dostawca jest uprawniony do żądania zwrotu wyraźnie poniesionych kosztów związanych z odstąpieniem od umowy.

Odstąpieniem od umowy strony są zobowiązane do zwrotu świadczonych usług. Jeżeli konsument przejął już zamówione towary, jest zobowiązany do zwrotu go w oryginalnym nieuszkodzonym opakowaniu. W przypadku, gdy konsument zwraca zamówiony towar uszkodzony, częściowo zużyty lub w stanie który nie odpowiada stanowi, w którym sprzedawca go wysłał, przyjmuje do wiadomości, że sprzedawca jest uprawniony do odzyskania sumy za poniesione szkody, odliczonej od kwoty zapłaconej przez konsumenta za zamówione towary a następnie zwróconej kupującemu.


Jednocześnie w sytuacji odstąpienia od umowy, konsument jest zobowiązany do podania danych kontaktowych oraz numeru konta bankowego, na które sprzedawca zwróci kwotę zamówionego towaru. Sprzedawca, bezpośrednio po zwrocie zamówionego towaru, zobowiązuje się zwrócić zapłaconą lub odpowiednio zmniejszoną kwotę o szkodę powstałą z winy kupującego.
Bliższe informacje znajdziesz tutaj.
 

  • Na samym początku należy założyć u nas konto za pośrednictwem rejestracji w naszym systemie https://www.therese.pl/user/login, następnie należy się zalogować. Konieczne jest zaakceptowanie tzw. cookies. Informacje na temat cookies znajdziesz tutaj https://www.therese.pl/cookies. Jeśli nie pamiętasz swojego hasła, możesz je zmienić tutaj https://www.therese.pl/user/password. Jeżeli żadna ze wskazówen podanych w powyższym linku nie pomaga, prosimy skontaktuj się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej pisząc do nas na adres e-mail: info@therese.pl