FAQ

KategoriaFiltr
 
 
 
 

Dostawa i płatność - Firma kurierska

  • Darmowa dostawa za pomocą firmy kurierskiej przy zamówieniach powyżej 600 zl. Przy zamówieniach o wartości do 600 zl dostawa kurierem wynosi 49 zl.
  • Zamówiony produkt doręczamy za pomocą firmy kurierskiej DPD. Towar zostanie dostarczony w przeciągu od 3 do 5 dni roboczych od momentu wysłania przesyłki.
  • Po wysłaniu przesyłki, otrzymasz wiadomość e-mail wraz z linkiem do śledzenia Twojego zamówienia, który będzie zawierać również dodatkowe informacje.  Stan Twojego zamówienia możesz sprawdzić tutaj: https://www.dpd.com/sk/en/receiving-parcels/parcel-tracking/ lub https://gls-group.eu/EU/en/parcel-tracking
  • Podczas odbioru przesyłki, prosimy o skontrolowanie stanu opakowania towaru. W przypadku jakichkolwiek uszkodzeń odmów przyjęcia przesyłki i poinformuj nas o tym w celu uzgodnienia kolejnej procedury.
 

Płatność

  • Płatność przy odbiorze -  Najczęściej wybierany i najbardziej ulubiony sposób płatności naszych klientów. Za zamówienie zapłacisz kurierowi przy odbiorze gotówką lub kartą płatniczą. Cena przesyłki jest 9 zl.
  • Przelew bankowy - Po otrzymaniu Twojego zamówienia, wyślemy Ci numer konta bankowego i symbol zmienny. Opłacisz zamówienie z góry, wykonasz przelew na nasz rachunek bankowy, po otrzymaniu płatności dostarczymy towar tak szybko, jak to możliwe. Konto bankowe:  PL76 1050 1070 1000 0090 3163 3242 / INGBPLPW (ING Bank Śląski SA)
  • Karta płatnicza - Po wytworzeniu zamówienia, zostaniesz przekierowany do bezpiecznej bramki płatności TrustCard/GoPay/PayPal, gdzie uzupełnisz wymagane dane osobowe.  Po pomyślnym autoryzowaniu płatności wyślemy towar w najkrtótszym, możliwym czasie.
 

Reklamacja

  • Toaletka, stojące lustro,  szkatułka na biżuterię – jeśli przypadkowo którykolwiek z tych produktów otrzymasz uszkodzony, prosimy o jak najszybszy kontakt z nami poprzez e-mail na adres info@therese.pl , podaj numer zamówienia, opis uszkodzenia i najlepiej dołącz zdjęcia uszkodzeń. Następnie nasz pracownik będzie się z Tobą kontaktować w celu uzgodnienia dalszych szcegółów postępowania. Części zamienne lub nowy produkt wysyłamy następnego dnia po otrzymaniu reklamacji, wszystko po to aby uzyskać jak największe zadowolenie naszych klientów.
  • Perfumy – jeśli podczas odbierania zamówienia zauważysz, że opakowanie lub sam produkt jest uszkodzony, prosimy powiadom o tym kuriera. Najlepiej spisz razem z kurierem protokół reklamacji i udokumentuj całe wydarzenie. Jeśli nie jest to możliwe, prosimy o kontakt z naszym zespołem przez e-mail na adres info@therese.pl, wyślemy ci produkt zamienny i zajmiemy się uszkodzonym towarem.
  • Zwrot towaru – pomimo tego, że nie zdarza się to często masz prawo zwrócić towar w przeciągu 30 dni od momentu jego zakupu. Jeżeli zdecydujesz się zwrócić do nas towar, prosimy poinformuj nas o tym za pośrednictwem poczty elektronicznej, wysyłając wiadomość e-mail wraz z numerem zamówienia i wnioskiem do zwrotu towaru, prześlij to na nasz adres – info@therese.pl Nasz pracownik będzie się z Tobą kontaktował i ustalicie razem kolejne procedury postępowania. W przypadku zwrotu towaru, zwrócimy pieniądze najszybciej jak to będzie możliwe, może to potrwać najdłużej do 14 dni od momentu zwrotu zamówienia.
 

Informacje ogólne

  • Dlaczego wciąż macie w ofercie wyprzedane produkty?- Nieustannie pracujemy nad rozszerzeniem oferty a jednocześnie nad zachowaniem produktów w naszej ofercie, nawet jeśli niektóre produkty szybciej się wyprzedają lub czas ich produkcji jest dłuższy. Z tego właśnie powodu produkty, które są wyprzedane, ale w najbliższym czasie będzie możliwy ich zakup, nie są udostępniane na sprzedaż abyśmy Cię nie zniechęcili długim czekaniem.
  • Ile trwa okres gwarancji? - Okres gwarancji na towary zakupione w naszym sklepie zazwyczaj  wynosi 24 miesiące.
  • Czy wysyłacie zamówienia również za granicę? -Zamówienia wysyłamy na terenie Polski, Słowenii, Słowacji, Czech, Hrvatska, Węgier i Rumunii. W przypadku dostawy do innego kraju, prosimy o kontakt.
  • Złożyłem zamówienie, ale chciałbym coś zmienić. Czy to nadal możliwe? - Oczywiście. Jeśli chcesz coś zmienić w zamówieniu, skontaktuj się z nami pod adresem info@therese.pl
  • Co to jest karta podarunkowa i w jaki sposób można ją zdobyć? -  Kupon podarunkowy to kod, po wprowadzeniu tego kodu, otrzymujesz zniżkę na produkt w wysokości kwoty podanej na karcie podarunkowej. Możesz ją zdobyć poprzez udział w naszych konkursach lub przez wielokrotne zakupy w naszym sklepie.
  • Czy do cen produktów wliczony jest podatek VAT?- Tak, do wszystkich cen w naszym sklepie doliczony jest podatek VAT.
  • Czy istnieje możliwość zamówienia toaletki lub lustra w innym kolorze lub rozmiarze? - Niestety nie, nasza oferta obejmuje tylko te produkty, które są dostępne na naszej stronie.
 
 
 
Odwiedziłeś..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Pełna (Desktop) wersja
Potrzebujesz pomocy?Potrzebujesz pomocy?