KategoriaFiltr
 
 
 
 

Reklamacja

  • Toaletka, stojące lustro,  szkatułka na biżuterię – jeśli przypadkowo którykolwiek z tych produktów otrzymasz uszkodzony, prosimy o jak najszybszy kontakt z nami poprzez e-mail na adres info@therese.pl , podaj numer zamówienia, opis uszkodzenia i najlepiej dołącz zdjęcia uszkodzeń. Następnie nasz pracownik będzie się z Tobą kontaktować w celu uzgodnienia dalszych szcegółów postępowania. Części zamienne lub nowy produkt wysyłamy następnego dnia po otrzymaniu reklamacji, wszystko po to aby uzyskać jak największe zadowolenie naszych klientów.
  • Perfumy – jeśli podczas odbierania zamówienia zauważysz, że opakowanie lub sam produkt jest uszkodzony, prosimy powiadom o tym kuriera. Najlepiej spisz razem z kurierem protokół reklamacji i udokumentuj całe wydarzenie. Jeśli nie jest to możliwe, prosimy o kontakt z naszym zespołem przez e-mail na adres info@therese.pl, wyślemy ci produkt zamienny i zajmiemy się uszkodzonym towarem.
  • Zwrot towaru – pomimo tego, że nie zdarza się to często masz prawo zwrócić towar w przeciągu 30 dni od momentu jego zakupu. Jeżeli zdecydujesz się zwrócić do nas towar, prosimy poinformuj nas o tym za pośrednictwem poczty elektronicznej, wysyłając wiadomość e-mail wraz z numerem zamówienia i wnioskiem do zwrotu towaru, prześlij to na nasz adres – info@therese.pl Nasz pracownik będzie się z Tobą kontaktował i ustalicie razem kolejne procedury postępowania. W przypadku zwrotu towaru, zwrócimy pieniądze najszybciej jak to będzie możliwe, może to potrwać najdłużej do 14 dni od momentu zwrotu zamówienia.
 

Dodaj komentarz:

...

Dodaj odpowiedź na komentarz:

... Anuluj
 
 
Odwiedziłeś..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Pełna (Desktop) wersja
Potrzebujesz pomocy?Potrzebujesz pomocy?