KategoriaFiltr
 
 
 
 

Informacje ogólne

  • Dlaczego wciąż macie w ofercie wyprzedane produkty?- Nieustannie pracujemy nad rozszerzeniem oferty a jednocześnie nad zachowaniem produktów w naszej ofercie, nawet jeśli niektóre produkty szybciej się wyprzedają lub czas ich produkcji jest dłuższy. Z tego właśnie powodu produkty, które są wyprzedane, ale w najbliższym czasie będzie możliwy ich zakup, nie są udostępniane na sprzedaż abyśmy Cię nie zniechęcili długim czekaniem.
  • Ile trwa okres gwarancji? - Okres gwarancji na towary zakupione w naszym sklepie zazwyczaj  wynosi 24 miesiące.
  • Czy wysyłacie zamówienia również za granicę? -Zamówienia wysyłamy na terenie Polski, Słowenii, Słowacji, Czech, Hrvatska, Węgier i Rumunii. W przypadku dostawy do innego kraju, prosimy o kontakt.
  • Złożyłem zamówienie, ale chciałbym coś zmienić. Czy to nadal możliwe? - Oczywiście. Jeśli chcesz coś zmienić w zamówieniu, skontaktuj się z nami pod adresem info@therese.pl
  • Co to jest karta podarunkowa i w jaki sposób można ją zdobyć? -  Kupon podarunkowy to kod, po wprowadzeniu tego kodu, otrzymujesz zniżkę na produkt w wysokości kwoty podanej na karcie podarunkowej. Możesz ją zdobyć poprzez udział w naszych konkursach lub przez wielokrotne zakupy w naszym sklepie.
  • Czy do cen produktów wliczony jest podatek VAT?- Tak, do wszystkich cen w naszym sklepie doliczony jest podatek VAT.
  • Czy istnieje możliwość zamówienia toaletki lub lustra w innym kolorze lub rozmiarze? - Niestety nie, nasza oferta obejmuje tylko te produkty, które są dostępne na naszej stronie.
 

Dodaj komentarz:

...

Dodaj odpowiedź na komentarz:

... Anuluj
 
 
Odwiedziłeś..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Pełna (Desktop) wersja
Potrzebujesz pomocy?Potrzebujesz pomocy?